Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.5.2014 jsem u společnosti PARADEO s.r.o. objednala přes internetový obchod plavky v hodnotě 720Kč. Velikostně mi však neseděly, a tak jsem je okamžitě vrátila přesně podle jejich reklamačních pokynů. Peníze za vrácené zboží měly přijít na můj účet. Když ale peníze stále nepřicházely, tak jsem prostřednictvím e-mailu 21.6. firmě připomněla svoji reklamaci. Bylo mi sděleno, že došlo k nějaké účetní chybě a peníze mi do dvou dnů určitě na účet přijdou. Nestalo se tak, a proto jsem 7.7. 2014 opět prostřednictvím e-mailu svoji žádost o vrácení peněz urgovala. Od té doby společnost na mé e-maily nereaguje. K dnešnímu dni 15.7. stále nedošlo k vrácení peněz.
Dámské dvoudílné plavky Marko Carla M-197 Clematis (99a)
Požaduji vrácení peněz, tj. částky 720 Kč.
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena přes internet a spotřebitelka odstoupila ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží od smlouvy, prodávající je povinen vrátit ji všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodaní, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Společnost PARADEO s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.