Společnost


Klára Borlová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37640Zamietnutá reklamácia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2019, před 5 lety

zuzana kolárikova

Znění stížnosti

Dňa 16.9.2019 som kúpila dcére cez eshop www.littleshoes.cz topánky camper za 91,66 Eur. topánky mi boli doručené cca 20.9.2019.
Po necelých dvoch mesiacoch nosenia t.j. 22.11.2019 sa dcére na jednej topánke pokazil zips, na druhej topánke vykazuje zips tiež znaky vady a je podľa mňa otázkou času, kedy bude aj ten pokazený, tak že nepôjde zapnúť.
Ide o členkové topánky, ktoré nie je možné obuť a vyzuť bez zapnutia, vypnutia zipsu.
Topánky som reklamovala a vyjadrenie z reklamácie bolo nasledovné: "Reklamace byla zamítnutá, jedná se o mechanické opotřebení. Zip je značně odřený, nemohlo dojít k této vadě běžnou chůzí."
Výsledok reklamácie ma veľmi prekvapil, pretože neviem ako by mohlo dojsť k pokazeniu zipsu bežnou chôdzou. Je zrejmé, že k pokazeniu zipsu mohlo prísť len tým, že zips sa používa mechanicky, t.j. že dieťa (10ročné) si minimálne 2 x denne zips zapne a odopne.
Podľa môjho názoru, zips musel vykazovať skryté vady už pri kúpe, resp. bol vyrobený nekvalitne, lebo k jeho pokazeniu by nemohlo prísť po necelých dvoch mesiacoch bežného nosenia (ide o topánky členkové, a keďže bolo do polovice októbra veľmi teplo) nosila ich necelý mesiac.

Od spoločnosti som sa dožadovala aj znaleckého posudku (keďže ide o výrobok, ktorý som reklamovala v lehote 6 mesiacov od kúpy) odpoveď spoločnosti však bola, že znalecký posudok si mám nechať vypracovať ja.

Som naozaj veľmi sklamaná, doteraz všetky topánky dcére vydržali tie dve sezóny pokiaľ z nich vyrástla a toto boli prvé topánky, ktoré jej reklamujem. Predpokladám, že nikto si nekupuje topánky za 90 eur preto, aby mu vydržali 2 mesiace. ďakujem


Produkt

Camper Peu Sella Glomm/Shine Misty, veľkosť 35


Požadované řešení

vrátenie peňazí, výmena tovaru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 11:34, před 5 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2019 11:55, před 5 lety

Dobrý den, reklamace nebyla uznána pro mechanické poškození - tím jsme neměli na mysli běžné opakované rozepínání a zapínání samotného zipu, to by párání nezpůsobilo. Ale bota je v okolí zipu i přímo na zipu výrazně odřená, k čemuž muselo dojít odíráním o něco... Kůže i zip jsou odřené, ačkoli se jedná o oblast u kotníku, kde bota při běžné chůzi není s ničím v kontaktu.

Snažíme se k řešení reklamací přistupovat vstřícně, lidsky. Neumím si představit ani znalce, který posoudí, jeslti zip měl nebo neměl skrytou vadu, když je jeho povrch takhle odřený. Věřím, že to odření je primární problém nefunkčnosti tipu, kde došlo k prošoupání nití. Tím pouze vysvětluji, proč jsme se k reklamaci stavěli negativně a snažili se i vám ukázat, co je pravděpodobnou příčinou problému.

Vzhledem k tomu, že jste nesouhlasila, poslali jsme vám peníze a reklamaci uzavřeli jako vyřízenou ve váš prospěch.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2019 12:18, před 5 lety


zuzana kolárikova

Ďakujem za úspešné vybavenie reklamácie. Pozitívne hodnotím komunikáciu obchodu, aj snahu a o vyriešenie problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.3.2020 19:41, před 5 lety


zuzana kolárikova

Hodnocení: