Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Již po delší dobu registruji špinavá okna a často i toalety.
Okna nejméně po dobu jednoho roku, toalety nahodile. U toalet se může stát během provozu, ale ta okna jsou již téměř neprůhledná a celkově celý vlak vypadá bohužel podstatně omšeleji - a chce to jen vodu... Je to krásný vlak,pohodlný, zasloužil by si umýt. Chápeme, že je málo času na úklid, ale přesto...
Jinak - nemáme připomínek, obsluha ochotná, všechno jinak v pořádku.
Umýt minimálně okna, nejlépe celý vlak.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu (v daném případě toalety) využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.
Dobrý den,
Děkujeme za připomínku. Vlaky jezdí pravidelně do myčky několikrát do měsíce. Jednáme v současné době o zintenzivnění mytí souprav u našeho dodavatele.
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.