Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Již po několikáté mi velice znepříjemnil den pan I.K.. Před dodáním nevolá a když máte to štěstí, že vás zastihne, hned utíká pryč a nenechá vás prohlédnout si zboží. nábytek, který mi vezl byl rozbytý od zběsilé jízdy. Pan Kučera mi řekl, že to oznámí. Což neudělal a reklamaci neuznali. je velice ne
příjemný a drzý. Na svůj věk se chová jak spratek a na žádost o pomoc s vynesením zboží(i za úplatu) reaguje smíchem a pošle vás do háje. Těhotnou manželku nechal stát se zbožím na ulici a bylo mu za těžko jí pomoct za první zamčené dveře.
doručení zásilek
Tento pán nemá u společnosti co pohledávat.!
|
Tweet |
Na stížnosti konkrétních pracovníků, doporučujeme podávat stížnosti přímo společnosti, která by měla mít zájem na jejich řešení, protože zaměstnanci jednájí při výkonu práce jejím jménem.
Společnosti často pro své zaměstnance vypracovávají různé etické kodexy, kterými by se měli zaměstnanci řídit. Aby se jednalo o právně postižitelné jednání, muselo by dosahovat určité intenzity, aby se dalo hovořit např. o deliktní odpovědnosti.
Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitel nepožaduje řešení, kterého je možné v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout, stížnost uzavíráme.