Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3765Řidič I.K.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 10 lety

Tomáš Knotek

Znění stížnosti

Již po několikáté mi velice znepříjemnil den pan I.K.. Před dodáním nevolá a když máte to štěstí, že vás zastihne, hned utíká pryč a nenechá vás prohlédnout si zboží. nábytek, který mi vezl byl rozbytý od zběsilé jízdy. Pan Kučera mi řekl, že to oznámí. Což neudělal a reklamaci neuznali. je velice ne
příjemný a drzý. Na svůj věk se chová jak spratek a na žádost o pomoc s vynesením zboží(i za úplatu) reaguje smíchem a pošle vás do háje. Těhotnou manželku nechal stát se zbožím na ulici a bylo mu za těžko jí pomoct za první zamčené dveře.


Produkt

doručení zásilek


Požadované řešení

Tento pán nemá u společnosti co pohledávat.!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2014 13:35, před 10 lety

Na stížnosti konkrétních pracovníků, doporučujeme podávat stížnosti přímo společnosti, která by měla mít zájem na jejich řešení, protože zaměstnanci jednájí při výkonu práce jejím jménem.
Společnosti často pro své zaměstnance vypracovávají různé etické kodexy, kterými by se měli zaměstnanci řídit. Aby se jednalo o právně postižitelné jednání, muselo by dosahovat určité intenzity, aby se dalo hovořit např. o deliktní odpovědnosti.
Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitel nepožaduje řešení, kterého je možné v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.