Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci roku 2017 jsem si zakoupila 3 lístky na představení ELSA a ANNA do Brna a do dnešního dne mě nebyly vráceny peníze. Na telefony stále odpovídají čekejte a email nikdo nereaguje.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v našich Všeobecných obchodních podmínkách je uvedeno, že naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek a vyplácení závisí na pořadateli. Celá tato situace nás velmi mrzí, avšak na vyplácení se neustále pracuje a stále dochází k vyplácení dalších klientů.
Pořadatel bohužel však prostředky k vyplácení poskytuje v ne zrovna velkých částkách a proto vše nejde tak rychle, jak bychom si všichni přáli. Doufáme však, že se veškeré pohledávky vyplatí již brzy.
Z jakého emailu jste nás kontaktovali? Na všechny dotazy odpovídáme a se jménem Švábenský/Švábenská evidujeme pouze jeden email, na který bylo odpovězeno.
Děkujeme, tým Ticketlive
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, zatím žádné peníze vráceny nebyly. Stále čekám. Děkuji Švábenská
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.