Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, už po několikáté se mě stalo že u zboží z eshopu je napsaná předběžná dostupnost například ještě dnes od 18:00 hodin, ale ani druhý den zboží nedorazilo!!! Máte mít napsanou dostupnost do 24 hodin, nebo 1-2dny nebo něco podobného a ne klamat zákazníka že bude mít zboží ještě ten den. U výdeje zboží pro eshop v OC Nový Smíchov, mě Váš kolega prozradil, že je to úplně běžné a že ani není způsob jak zjistit kdy zboží dorazí a jestli vůbec. Tudíž když zboží objednám, tak dokud nedorazí fyzicky na prodejnu a skladník ho nenačte do systému, není nikdo schopen (ani operátor ani na prodejně) zjistit kdy a zda vůbec zboží dorazí. To je u tak velkého prodejce jako je DATART opravdu ostuda. Snad bude problém vyřešen ke spokojenosti zákazníků. Děkuji Hovorka
Eshop a rezervace na stránkách DATART.CZ
Mít napsanou dostupnost do 24 hodin, nebo 1-2dny nebo něco podobného.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, se obchodní praktika považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
V daném případě se tedy může jednat o nekalou obchodní praktiku, která může být sankcionována příslušným dozorovým orgánem, tj. Českou obchodní inspekcí. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.