Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 4. 12. 2019 mi měla být doručena zásilka č. 22002761731, z obchodu adidas, objednávala jsem si tuto objednávku tak, aby mi do 6. 12. 2019 přišla. PPL mi poslala sms, že mi jí doručí 4. 12. 2019 mezi 13-15 hodinou, proto jsem byla celý den doma. O tom, že zásilka nebude doručena mi nepřišel žádný e-mail, sms ani telefon. V 17:00 jsem tedy volala kurýrovi, který to nezvedal a infolinka PPL také nic. Když jsem tedy 5. 12. 2019 volala kurýrovi, řekl mi, že žádnou takovou zásilku neměl. Dále jsem tedy znovu volala na infolinku, kde mi bylo oznámeno, že kurýr kolem 17:00 volal, ale zajímavé, že jsem žádný zmeškaný telefon neměla.
adidas
Chtěla bych doručit zboží do 6. 12. 2019. Pokud tak neučiní, tak vrácení peněz za dopravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.