Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37660Vrácené zboží, bez odezvy, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2019, před 5 lety

Eva Rajnochová

Znění stížnosti

Dne 5.11. jsem zakoupila dva pelíšky pro psy, bohužel výrobek neodpovídal nabízenému, velikostně je jiný než nabízený. Zboží jsem zaslala zpět, v původním obalu, neporušené. Zboží si firma zpět převzala, nicméně mne nekontaktovali, peníze zpět nezaslali a na emaily nereagují. Navíc nechápu jak je možné, že je na firmu tolik stížností, okradených nás tu je hodně a firma přesto dále beztrestně své zboží může nabízet dále, v podstatě se nám všem vysmívá a beztrestně okrádá další a další zákazníky.


Produkt

Zboží cislo 219731,pelisek pro mazličky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:41, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 14:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.