Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.11. jsem zakoupila dva pelíšky pro psy, bohužel výrobek neodpovídal nabízenému, velikostně je jiný než nabízený. Zboží jsem zaslala zpět, v původním obalu, neporušené. Zboží si firma zpět převzala, nicméně mne nekontaktovali, peníze zpět nezaslali a na emaily nereagují. Navíc nechápu jak je možné, že je na firmu tolik stížností, okradených nás tu je hodně a firma přesto dále beztrestně své zboží může nabízet dále, v podstatě se nám všem vysmívá a beztrestně okrádá další a další zákazníky.
Zboží cislo 219731,pelisek pro mazličky
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.