Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37662Vrácení zboží a peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2019, před 5 lety

Milena Baldová

Znění stížnosti

Dle nabízené reklamy jsem objednala hodinky Smart Watch Black, které jsem dne 5.11.2019 obdržela. Zboží jsem platila formou dobírky přepravci GLS při dodání (821,- zboží a 54,- poplatek). U zásilky chyběl nabízený návod s českými instrukcemi, zboží zcela neodpovídalo reklamě a stav zásilky odpovídal skutečnosti, že už byla používána (roztržený papírový obal). Zásilku jsem dne 7.11.2019 v řádné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zaslala zpět na adresu odesílatele MI SPORT d.o.o. Dolany u Červených Peček 73 s žádostí o vrácení částky 821,- za zboží. Zásilka byla dne 8.11. na uvedené adrese převzata, moje žádost však do dnešního dne zůstává bez odezvy a k navrácení peněz nedošlo.


Produkt

Hodinky Smart Watch označené "526-Shopolo-Watch-Black"


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz - částky 821,- za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 13:42, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 14:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.