Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dle nabízené reklamy jsem objednala hodinky Smart Watch Black, které jsem dne 5.11.2019 obdržela. Zboží jsem platila formou dobírky přepravci GLS při dodání (821,- zboží a 54,- poplatek). U zásilky chyběl nabízený návod s českými instrukcemi, zboží zcela neodpovídalo reklamě a stav zásilky odpovídal skutečnosti, že už byla používána (roztržený papírový obal). Zásilku jsem dne 7.11.2019 v řádné lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zaslala zpět na adresu odesílatele MI SPORT d.o.o. Dolany u Červených Peček 73 s žádostí o vrácení částky 821,- za zboží. Zásilka byla dne 8.11. na uvedené adrese převzata, moje žádost však do dnešního dne zůstává bez odezvy a k navrácení peněz nedošlo.
Hodinky Smart Watch označené "526-Shopolo-Watch-Black"
Požaduji vrácení peněz - částky 821,- za zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.