Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37666Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2019, před 5 lety

Luboš Koutník

Znění stížnosti

Objednáno zaplaceno ale nedodáno . Mikina za 597 Kč.
Podnikatel se zdá být podvodný jelikož v ŽR má již více firem v likvidaci. Tj. zřejmě záměr. Připojil bych se k hromadné žalobě na jednatele firmy.
Poslední mail:

Dobrý den, s radostí oznamujeme, že objednávka č. 1480580 byla odeslána.

Děkujeme za Vaši důvěru ❤

Kdy Vám doručíme balíček?

Doba dodání se pohybuje v rozmezí 5 - 40 prac. dní z důvodu, že zboží, které prodáváme, je naprosto jedinečné a za velmi výhodnou cenu. Pouze ve velmi malém procentu případů se může dodací doba prodloužit na 60 prac. dní. Zboží Vám dodávají nejlepší zahraniční dodavatelé z celého světa, kteří nabízejí prémiový výběr v ČR nedostupných a kvalitních produktů.




Moc nás mrzí, že nejsme schopni dodací dobu uspíšit, můžeme Vám ale garantovat, že budete s výrobkem spokojeni. Moc si vážíme, že jste si vybrál právě naší nakupní galerii a věříme, že budete spokojeni.

Udělali jste výhodný nákup a i přes to, že jste třeba produkty viděli i u jiných dodavatelů, věřte že kvalita by se mohla lišit. Naši dodavatelé mají zcela jinou prémiovou kvalitu a vy budete určitě překvapeni:-)

Pokud by se zbožím cokoli bylo, je možné okamžitě kontaktovat naší zákaznickou podporu a za poškozené či nekvalitní zboží Vám vrátíme peníze. Těšíme se, až Vám uděláme radost.


Na co se můžete těšit

Název

Počet ks

Cena

1 Pánská mikina Nasa
Barva: White, Velikost: M
1 539 Kč



Mezisoučet: 539 Kč
Doprava: zdarma
Pojištěná zásilka:
39 Kč

Balné: 19 Kč
Cena celkem: 597 Kč












Doručovací adresa








Luboš Koutník
Ostravská 671/10
46014 Liberec 14



723035205


Luboš Koutník
Ostravská 671/10
46014 Liberec 14

723035205


Neváhejte se na nás obrátit

Infolinka:


483 104 124

Zákaznická podpora:


info@rivalenti.cz






Rivalenti.cz

Biskupský dvůr 1154/1, Nové město,

110 00 Praha 1

IČ: 08202206, DIČ: CZ08202206


Požadované řešení

Žaloba , mimosoudní vyrovnání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 09:12, před 5 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 15:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.