Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Není to poprvé co jsem si já nebo moje přítelkyně nechali dát balík do ruky a zaměstnanci české pošty tento balík nedoručili i když jsme byly doma, přijde SMS že balík je na poště že jsme nebyly doma, doma jsme byly celý den a když jsme zavolali na to číslo tak nám bylo zděleno že i zvonili na dveře udajně s naším přijmením a když sem jí sdělil že na dveřích jmenovku nemáme tak nam bylo řečeno že balík doručí zítra její kolegyně.
Tak chci říct že já platím za poštu na dobírku abych nemusel na poštu když sem doma a oni takhle ? NENÍ TO POPRVÝ. To že je to dál a nechce se někomu do schodů tak at to teda nedělá.
Horní Stropnice 373 35. 5.12.2019.
Balík do ruky
Myslím si že takhle by to vypadat asi nemělo když si něco zaplatím tak by to tak mělo být né ? Já tak přijdu o peníze a drahocenej čas..
Chci aby byla náležitě potrestaná tak jak se patří děkuju.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman