Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem zákazníkem UPC od roku 2008. Od této doby jsem byl na UPC se svým modemem Scientic Atlanta 2203, který je teď již 6 let starý. Nově jsem si před týdnem sjednal nové telefonní číslo tedy nový telefonní tarif. Mám tedy teď nově dvě telefonní čísla. Platím tedy připojovací poplatek a poplatek měsíčně za telefonní tarif což je v pořádku. Jen ale mám NOVĚ platit za pronájem modemu 49.40 kč. Přijde mi to nefér. Logicky když je modem původní a starý šest let tak bych jej platit neměl případně nabídnout odkup modemu do osobního vlastnictví.
Kontaktoval jsem operátora a řekli mi pouze že podle nových podmínek pronájem modemu 6 let starého modemu platit musím. A že si můžu koupit nový modem za 2016 kč. Což mi přijde moc. Nebo pronajmout nový. Odkup modemu není možný.
UPC Telefon 30 / Modem Scientic Atlanta 2203 SN:213587442 /
Stornovat platbu za pronájem modemu. Nabídnout odkup modemu za přiměřenou cenu vzhledem ke stáří modemu.
|
Tweet |
Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích, může poskytovatel služby elektronických komunikací smlouvu jednostranně změnit. Pokud to však vede ke zhoršení postavení zákazníka musí ho nejpozději 30 dní před nabytím účinnosti této změny informovat o nových podmínkách způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování a zároveň musí tuto změnu uveřejnit na internetu. zákazník může až do nabytí účinnosti změny od smlouvy odstoupit. Pokud poskytovatel zákazníka neinformoval prokazatelně v souladu se zákonem, dopustil se správního deliktu. Právo na odstoupení od smlouvy tím nemůže být vyloučeno.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.