Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#3767Pronájem modemu - nově účtovaný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 11 lety

Tomáš Vlach

Znění stížnosti

Jsem zákazníkem UPC od roku 2008. Od této doby jsem byl na UPC se svým modemem Scientic Atlanta 2203, který je teď již 6 let starý. Nově jsem si před týdnem sjednal nové telefonní číslo tedy nový telefonní tarif. Mám tedy teď nově dvě telefonní čísla. Platím tedy připojovací poplatek a poplatek měsíčně za telefonní tarif což je v pořádku. Jen ale mám NOVĚ platit za pronájem modemu 49.40 kč. Přijde mi to nefér. Logicky když je modem původní a starý šest let tak bych jej platit neměl případně nabídnout odkup modemu do osobního vlastnictví.
Kontaktoval jsem operátora a řekli mi pouze že podle nových podmínek pronájem modemu 6 let starého modemu platit musím. A že si můžu koupit nový modem za 2016 kč. Což mi přijde moc. Nebo pronajmout nový. Odkup modemu není možný.


Produkt

UPC Telefon 30 / Modem Scientic Atlanta 2203 SN:213587442 /


Požadované řešení

Stornovat platbu za pronájem modemu. Nabídnout odkup modemu za přiměřenou cenu vzhledem ke stáří modemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2014 12:54, před 11 lety

Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích, může poskytovatel služby elektronických komunikací smlouvu jednostranně změnit. Pokud to však vede ke zhoršení postavení zákazníka musí ho nejpozději 30 dní před nabytím účinnosti této změny informovat o nových podmínkách způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování a zároveň musí tuto změnu uveřejnit na internetu. zákazník může až do nabytí účinnosti změny od smlouvy odstoupit. Pokud poskytovatel zákazníka neinformoval prokazatelně v souladu se zákonem, dopustil se správního deliktu. Právo na odstoupení od smlouvy tím nemůže být vyloučeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 09:53, před 10 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.