Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , koncem loňského roku jsem zakoupili u firmy CZC tiskárnu HP.cca po pul roce tiskárna vykazovala chyby tisku, toto jsem reklamovali a firma CZC tiskárnu opravila.Ta však přišla zpět s ulomeným podavačem a zamáčklým hlavním spínačem. Toto jsme do 24 hodin po doručení opět reklamovali u prodejce v Chomutově.Po zpětném doručení a rozbalení tiskárny tentokrát již na autě dopravce tiskárna byla opět neopravená jen zaslaná zpět. Toto jsme nepřevzali ,a poslali fi CZC jelikož nesouhlasíme s tím převzít výrobek který někdo poškodil. Ani po několika telefonátech s fi CZC jsme nenašli řešení dokonce nás operátorka zkoušela zastrašit že budeme platit skladné za výrobek poškozených jejich vinou proto že leží u nich.Na stránkách FB nás kontaktovali operátoři z reklamního odd s tím že nám nemohou pomoci.Předávají si to jako horký brambor.Tisknout nemohu , doma mi leží tiskové kazety a firma se nechce domluvit.Podotýkám že při přepravě zřejmě k poškození nemohlo dojít výrobek byl dobře zabalený v bublinách a originál krabici.
tiskárna HP 109730-PRN HP Deskjet 1050A seriové číslo: CN35R1FNS3
Cokoliv co mi umožní používat tiskárnu bez omezení, opravit vymněnit nebo vrátit peníze abych jsme mohli zakoupit jiný funkční a nepoškozený výrobek.
|
Tweet |
Prodejce je povinen vrátit spotřebiteli zboží z reklamace minimálně v takovém stavu v jakém ho spotřebitel do reklamace předal. Za poškození během reklamace odpovídá prodejce dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku o odpovědnosti za škodu na převzaté věci. Vznik škody musí prokázat vždy ten, kdo si její náhradu nárokuje. Jako důkaz je možné použít reklamační protokol, kde je zanesen stav tiskárny v době uplatnění reklamace a vytknuté vady.
Dobrý den paní Jünglingová,
reklamaci jste konzultovala s panem Brettlem. Já jen doplním, že jsme vystavili dobropis 1614025701, který dorazí emailem. Po jeho vyplnění jej pošlete prosím zpět a peníze pošleme na účet.
Poté prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Děkuji D testu za pomoc ve vyřízení reklamace.Mrzí mě člověk sám spotřebitel se musí obrátit na společnost aby se s ním vůbec někdo bavil.Stížnost ukončím jakmile mi budou vrácené peníze za poškozené zboží . S pozdravem Jünglingová
Dobrý den,
byl odeslán vyplněný dobropis zpět?
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobrý den , již 11 dní čekám na to že mi přijde dobropis .Nic nepřišlo tudíž jsem ho nemohla odeslat zpět. Prosím zjistěte kdy byl odeslán, jestli vůbec odešel.Pokud ne, očekávám zaslání dobropisu obratem jakmile dorazí ihned vyplním a odešlu na firmu.Pane Bočku,doufám že toto je naše poslední konverzace kterou už bych ráda uzavřela ale stále to není možné ,jelikož někdo nebo něco selhalo. Děkuji Jünglingová
Přeřazujeme možnost odpovědi na prodávajícího, aby se mohl ke stížnosti vyjádřit.
Dobrý den,
dobropis jsem odeslal právě ze systému na email z registrace jungling.r@seznam.cz.
Děkuji.
LB
Hodnocení:
Komentář: Děkuji D testu za vyřízení stížnosti. K fi CZC- od prvního podnětu k vyřešení uběhlo bez mála 10 týdnů :/. Pružnost reakce je hluboko pod průměrem!Jünglingová