Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
REKLAMACE BAZÉNU č.790 V -19003832 MARIMEX FLORIDA PREMIUM GREJ -určená nejnáročnějším uživatelům,konstrukce chráněná dvojím práškovým lakováním,která nekoroduje!!!
30.4.2018 Nákup produktu
9.9.2018 Odesláno foto koroze konstrukce k reklamaci
22.7.2019 reklamace praskliny ve sváru bazénu ,koroze konstrukce .Datum převzetí reklamace 19.8.2019.
Jako každý zákazník ,který reklamoval bazén,vířivku -Reklamace neuznána ,bazén znečištěný ,bazén poškozen ostrým předmětem ,koroze nebrání užívání-klamou spotřebitele milnou reklamou .Pravdu má vždy marimex né spotřebitel!!
Reklamační technik píše každému stejnou pohádku -.
falzifikují reklamční formuláře -dopisují si info .
Telefoní komunikace ,osobní návštěva s reklamačním technikem není možná .Asi se stydí za kvaltní produkty ,které nabízí .
Dvakrát zasláno přepravní společností na adresu -nepřevzato .
23.9.2019 osobně řešena reklamace na pobočce .Prodavač arogantní, ostrá slovní výměna ,s úsměvem na zrezlou konstrukci pohledem tvrdil ,že žádnou nevidí .Ukázkové chování ,jak si váží zákazníka .Bazén rozložen na prodejně kontrola prasklého sváru a koroze .Po té prodavač sám uznal ,že by si bazén v tomto stavu ,také nepřevzal .Při skládání bazénu s prodavačem MARIMEXU nalezeny dvě nové praskliny .Nafoceno a zapsáno do protokolu .
Bazén poškozen ve sváru doloženo fotodokumentací od technika /jedno poškození/
Marimex ,jako bonus spotřbiteli vrátí produkt s dvěmi trhlinami navíc .
30.9.2019 kontaktováno zákaznické centrum .
-reklamace stále trvá předáno právnímu zástupci ,čeká nás znalecký posudek + Soudní stání .Aspoň poznám osobně reklamačního technika Marimexu a budeme se moci bavit o vnitřní a vnější korozi konstrukce bazénu ,která ovlivňuje statiku a životnost daného produktu !Který nerezne a je pro náročné uživatele .....
Tímto přeji společnosti Marimex a jejímu technikovi Janovi krásné Vánoční svátky a naviděnou v Novém roce
č.790 V -19003832 MARIMEX FLORIDA PREMIUM GREJ -určená nejnáročnějším uživatelům,konstrukce chráněná dvojím práškovým lakováním,která nekoroduje!!!
S ohledem na to ,jak s polečnost Marimex funguje,komunikuje,uráží zákazníka,křičí v prodejně na spotřebitele.Rozhodně vrátit peníze za produkt.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.