Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
JIŽ 3 MĚSÍC MI NECHODÍ SLOŽENKY NA UHRAZENÍ SPLÁTKY CETELEM MÁM TO SPLATIT DO10-12 V MĚSÍCI ALE BOHUŽEL POŠTA NĚKDE SLOŽENKY BLOKUJE NEBO JE TO NEZODPOVĚDNÁ POŠTAČKA VŽDY MI PÁÍJDOU AŽ PO 20 A TO JE POZDĚ CETELEM TO POSÍLÁ VŽDY 2DEN V MĚSÍCI JSTE NEJHORŠÍ SPOLEČNOST NA TRHU HLAVNĚ ALE ZDRAŽOVAT UMÍTE TAK JAKO BY TO VŠE BYLO OKEY. CHCETE SLUŠNÉ JEDNÁNÍ ALE NA VÁS TO NEPLATÍ LIDI ZBYTEČNĚ PLATÍ RŮZNÉ SANKCE ZA NEDODRŽENÍ PLATBY NENÍ V ČR ČLOVĚK NEBO PODNIK KTERÝ BY S VÁMI NEMĚL PROBLÉM POKUD JE TO NA POŠTAČCE POŘÁDNÝ PRACHY STRHNOUT TO JEDINĚ NA ČECHY PLATÍ. SOPUCHOVÁ
KDYŽ TO NEVÍTE SAMI CO S TAKOVÝM MALÝM PROBLÉMEM TO UŽ K TOMU NENÍ CO DODAT.
|
Tweet |
Vztah mezi poskytovatelem poštovních služeb a adresátem se řídí výhradně poštovními podmínkami. Poskytovatel je povinen službu provést řádně a včas podle smlouvy, jinak je adresát dle poštovních podmínek oprávněn službu reklamovat a to do jednoho roku od podání u kterékoli pošty. Reklamaci musí poskytovatel vyřídit do 30-ti dnů. Od okamžiku převzetí má adresát nárok na náhradu škody, která vznikla v souvislosti se zpožděným dodáním.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.