Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Už několikrát jsme navštívili Penny market v Prostějově
Zboží z letáku Granule Whiskas pro kočku nemají ikdyž jsme byli hned první a teď druhý den akce
Akce běží , ale zboží vůbec nemají
Personál v obchodě je neochotný a nepříjemný ikdyž se člověk slušně zeptá
Nestalo se to poprvé , chápeme že za nedodané zboží prodávající personál nemůže
Ale prodavači by mohli být více ochotní a příjemní
Častější kontroly prodejny, prodávajícího personálu
Vyřešení dodávky zboží
Ujištění že zboží které je v letáku se objeví i v regálech obchodu
Sleva za opětovné cestování pro něco co vůbec není
Pokud personál prodejny bude nepříjemný tak jej vyměnit
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho další služby a výrobky, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která patří mezi zakázané klamavé obchodní praktiky.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.