Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, reklamační email máte na levé straně faktury!!
info@devlogist.com
Jedině tam příjímáme reklamace, nebo si můžete vyžádat telefonický kontakt.
Nikdo z Dtestu mě na tento email nekontaktoval.
S pozdravem Reklamační odd. Devlogist Ltd.
podrobnosti o reklamacích
Požaduji,abyste dodržovali reklamační podmínky a psali na správný email než si budete stěžovat,že Vám nikdo nevrátil peníze apod.
|
Tweet |
Děkujeme za zaslání informace pro spotřebitele. Jelikož se nejedná o spotřebitelskou stížnost, bude uzavřena. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.
Z naší strany dodáváme, že společnost byla kontaktována již v roce 2017 a stále má možnost si zřídit přístupové údaje k portálu podnikatel.dtest.cz, kde může reagovat.