Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#37695Chybějící šroubky k jídelnímu stolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2019, před 5 lety

Lucie Prousková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23. listopadu jsem si ve Sconto Ostrava vyzvedla svou objednávku (ze dne 16. listopadu), jedná se konkrétně o jídelní stůl. Po vybalení z krabice jsem zjistila, že chybí balíček se šroubky, mám jen desku stolu a čtyři nohy, které teď nemohu složit dohromady. Mělo se jednat o narozeninový dárek, nyní jsem termín propásla a chtěla jsem blízké obdarovat na Vánoce, ovšem po komunikaci s reklamačním oddělením Sconta to vypadá, že ani to nestihnu, dodání náhradních dílů (tedy jednoho balíčku s několika šroubky) bude trvat až 4 týdny.
S pozdravem,
Lucie Prousková


Produkt

Jídelní stůl č.4140229


Požadované řešení

Urychlené dodání chybějících šroubků a finanční kompenzace za za chybu způsobenou Scontem, která má dopad na obdarování blízkých. Ještě zdůrazňuji, že jsem stůl objednávala 16. listopadu, tedy s dostatečným časovým předstihem, a nejedná se tak o nákup na poslední chvíli...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 09:54, před 5 lety

Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občasný zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

Pokud zboží chybí díly, bez kterých jej nelze sestavit, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.

Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2019 10:37, před 5 lety

Vážená paní Prousková,

kování bylo dnes výrobcem dodáno na sklad do Ostravy. V případě jakýchkoli dotazů ohledně možnosti vyzvednutí/zaslání, můžete kontaktovat reklamační oddělení - kontakty na: https://www.sconto.cz/reklamace

Omlouvám se za způsobené komplikace.


S pozdravem,

J. Hušek SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.12.2019 20:22, před 5 lety


Lucie Prousková

Hodnocení: