Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
29.11.- převzetí od partnera,převzetí do přepr.
30.11.- v doruč.depu , připravena k doruč.
2.12.- zásil. nedoruč.,nezastiž.příjemce
3.12.-zásil. v doruč.depu
3.12.- zásil.nebyla doruč. , neúpl.či chybné údaje pro doručení
Ve Čt.28.11.odesl.balík z Německa,počítal jsem ,že přijde 2.-3.12.,a čekal jsem doma oba dny...Ve St.4.1., jsem zjistil , že není v systému a proto 5.12. jsem volal na PPL linku , kde je...bylo po dlouhém dohadování a nesmyslném jednání doporučeno volat do DE, aby oni urgovali nedodání...Zajímavé jednání , když údajně dle výše uvedené jsem 2.12.,nebyl doma ...děláte z nás hlupáky???Vaše služby nejsou dle mích představ ..co se s tím dá dělat ..děkuji za odpověď..V. Frýbert,Cihlářova 652/3 Praha4
22002753790
Byl jsem tak nas... , že v tu chvíli , bych vraždil...jako zákazník nevím řešení protože se k Vám na č,dovolat je také HOROR..
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.