Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o radu. Přijdu do prodejny Bushman, po příchodu se mě ujme prodavačka s nabídkou na koupi kalhot. Koupíte dvoje, za dražší zaplatíte plnou cenu, levnější máte za korunu. Po 3 měsících se na kalhotách za korunu objevily fleky, reklamace byla sice uznána, ale nabídnuto pro mě špatně akceptovatelné řešení. Firma mi nabídla buď vrácení koruny, nebo poškozených kalhot. Nové mi dát nechtějí, flekaté opravit také ne. Jde o to, že se cítím poškozen v tom, že bych si jedny kalhoty za 1800kč nikdy nekoupil. Flekaté nosit nemůžu a s korunou..... Je nějaké řešení?
Děkuji, Tarant
vyměnit kus za kus
|
Tweet |
Z teoretického hlediska se jedná o kupní smlouvu, pokud zde došlo k úplatnému převodu vlastnického práva ke zboží. Spotřebiteli tedy náleží práva z vadného plnění. Spotřebitel bohužel neuvádí datum prodeje, které hraje pro vznik konkrétního nároku roli. V případě, že bylo zboží zakoupeno v roce 2013 a reklamace byla uplatněna do šesti měsíců od převzetí zboží, spotřebitel měl právo vybrat si mezi výměnou a opravou. Zvolená možnost je pro prodejce závazná. Byla-li kupní smlouva uzavřena v roce 2014 a reklamace byla uplatněna v prvních šesti měsících od koupě, má spotřebitel primárně právo na bezplatné odstranění vady, lze-li ji odstranit bez zbytečného odkladu. Kupující může dále požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Společnost LP Komfort s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.