Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si voucher na serveru www.branaslev.cz na pobyt v Chorvatsku a vzhledem, že CK Cílka nedostala za tento zájezd zaplaceno, tak pobyt zrušila a peníze mi nikdo nevrátil a Ck se od toho logicky distancuje, protože peníze jsem zaplatila bráněslev.
Bránaslev.cz, Objednávka č. 1401132037 - zaplacena, 14300 Kč Vaše objednávka č. 1401132037 za slevu “Chorvatsko Makarská“ byla v pořádku zaplacena. 1 x Pobytový zájezd do Chorvatska pro 1 osobu - Varianta A - E (Termín: Varianta D 1.8. – 10.8. 2014) - Zobrazit voucher 1 x Pobytový zájezd do Chorvatska pro 1 osobu - Varianta A - E (Termín: Varianta D 1.8. – 10.8. 2014) -
Vrátit peníze
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.
Společnost Spojka Group s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.