Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3771Nezaplacetí cestovní kanceláři

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 10 lety

Vendula Nováková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si voucher na serveru www.branaslev.cz na pobyt v Chorvatsku a vzhledem, že CK Cílka nedostala za tento zájezd zaplaceno, tak pobyt zrušila a peníze mi nikdo nevrátil a Ck se od toho logicky distancuje, protože peníze jsem zaplatila bráněslev.


Produkt

Bránaslev.cz, Objednávka č. 1401132037 - zaplacena, 14300 Kč Vaše objednávka č. 1401132037 za slevu “Chorvatsko Makarská“ byla v pořádku zaplacena. 1 x Pobytový zájezd do Chorvatska pro 1 osobu - Varianta A - E (Termín: Varianta D 1.8. – 10.8. 2014) - Zobrazit voucher 1 x Pobytový zájezd do Chorvatska pro 1 osobu - Varianta A - E (Termín: Varianta D 1.8. – 10.8. 2014) -


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2014 13:02, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 13:10, před 10 lety

Společnost Spojka Group s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.