Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Objednala jsem si na www.vigoshop.cz 2 ks kulma a žehlička Twistline (pro sebe a mou neteř). Zboží přišlo, ale vůbec neodpovídalo skutečnosti, bylo nekvalitně provedené technicky a vůbec kvalita neodpovídala. Rozhodla jsem se zboží ve 30 ti denní lhůtě vrátit. Vyplnila jsem reklamační formulář ( kód mé reklamace je 1325452606). Postupovala jsem přesně podle pokynů, zaslala balík na vlastní náklady zpět na adresu uvedenou pro reklamaci (adresa je HS PLUS d.o.o., P.O.BOX 13, depo Brno 71, 60010). Balík byl označený a doklad o zaslání mám. To bylo 20.11.2019. I přes urgenci, kdy obdržím své peníze zpět , společnost nereaguje a neozývá se.
kulma a žehlička twistline
prosím o vrácení peněz zpět na účet uvedený v reklamačním formuláři, cena za kus byla 623 Kč, objednávala jsem 2 ks tzn. 2x623 tj. 1246 Kč. Bohužel vím že náklady za dopravu a poštovné již nedostanu zpět.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.