Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Mam telefon Samsung Galaxy S3, je v záruce do 9.8.2014. Byla jsem si dnes vyzvednout telefon u T-mobile s tím ze chci odstoupit od smlouvy. Prodejce me predal zarucní list se 4 uznanými reklamacemi. Rekla jsem tedy ze odstupuji od smlouvy. Prodejce me oznámil, ze toto není mozné, mela jsem pry do protokolu k 4 reklamaci oznamit, ze pokud reklamace bude uznana odstupuji od smlouvy. V zaručním listu mam 4 uznane reklamace kazda s jinou vadou. Prodejce byl velmi arogantni a rekl me, lepe receno me donutil poslat telefon na 5 reklamaci, kde dopisi, ze odstupuji od smlouvy. Chci pouze vedet zda dle zakona je T-Mobile povinnen po 4 ruznych uznanych reklamacich odstoupit od smlouvy. Dekuji za odpoveď.
SAmsung Galaxy S3
Odstoupeni od smlouvy a vracení penez.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, je skutečně třeba i v reklamačním protokolu uvést, jaké řešení reklamace zákazník požaduje. Nárok se uplatňuje společně s vytčením vady, aby se dle volby zákazníka zařídil i prodejce. Doporučujeme nahlédnout do reklamačního protokolu, jaký požadavek na vyřízení je zde uveden.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.