Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37724 uznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 10 lety

Veronika Vogeltanzová

Znění stížnosti

Mam telefon Samsung Galaxy S3, je v záruce do 9.8.2014. Byla jsem si dnes vyzvednout telefon u T-mobile s tím ze chci odstoupit od smlouvy. Prodejce me predal zarucní list se 4 uznanými reklamacemi. Rekla jsem tedy ze odstupuji od smlouvy. Prodejce me oznámil, ze toto není mozné, mela jsem pry do protokolu k 4 reklamaci oznamit, ze pokud reklamace bude uznana odstupuji od smlouvy. V zaručním listu mam 4 uznane reklamace kazda s jinou vadou. Prodejce byl velmi arogantni a rekl me, lepe receno me donutil poslat telefon na 5 reklamaci, kde dopisi, ze odstupuji od smlouvy. Chci pouze vedet zda dle zakona je T-Mobile povinnen po 4 ruznych uznanych reklamacich odstoupit od smlouvy. Dekuji za odpoveď.


Produkt

SAmsung Galaxy S3


Požadované řešení

Odstoupeni od smlouvy a vracení penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2014 06:11, před 10 lety

V případě, že je uplatněna reklamace, je skutečně třeba i v reklamačním protokolu uvést, jaké řešení reklamace zákazník požaduje. Nárok se uplatňuje společně s vytčením vady, aby se dle volby zákazníka zařídil i prodejce. Doporučujeme nahlédnout do reklamačního protokolu, jaký požadavek na vyřízení je zde uveden.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:36, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.