Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.9. jsem si zaplatila voucher na ošetření přístrojem za 9.900. Za dva pracovní dny jsem voucher zrušila, z důvodu vážných zdravotních problému.
Jsem v plném ID lékař mi zákrok nedoporučil. Paní Kateřina Pospíšilová mi napsala, že to bere na vědomí a že mi peníze pošlou do 30 dnů na můj účet, jak je uvedeno v zákonu. Od té doby jen sliby a sliby nic jiného.Jsem v tíživé situaci je před Vánoci, musela jsem si půjčit peníze.Už 4. měsíc se jen vymlouvají. na tento úččet jsem částku 9900 poslala.
278004655 / 0300
Variabilní symbol: 61573
Částka: 9900 Kč
peníze odešly z mého účtu dne 5.9.2019
Řeřichová Lucie
jedná se o Prémiový zákrok Thermage CPT - ošetření obličeje, očního okolí, podbradku, krku a dekoltu v hodnotě 9900 Kc, který jsem zaplatila a který jsem vzápetí zrušla, tudíž jsem odstoipila od smlouvy.
Žádám o vrácení peněz do dvou pracovních dnů na můj účet, jinak budu kontaktovat ČOI a budu požadovat i úroky z prodlení.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.