Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.12.2018 jsem zakoupil telefon Nubia Z17 miniS.
První půlrok fungoval telefon absolutně bez problémů. Po této době se u telefonu objevil problém, že byl telefon nedostupný, ačkoliv měl telefon signál. Pokud někdo na daný telefon volal, tak dostal zprávu, že je telefon nedostupný a po nějaké chvilce přišla od operátora sms o zmeškaném hovoru. Pokud jsem použil jiné telefony vše fungovalo k mé spokojenosti.
Zpočátku jsme se snažil problém řešit sám. Vyměnil jsem sim kartu. Do telefonu jsem dával sim karty různých operátorů, ale výsledek byl vždy stejný. Telefon byl nedostupný.
Následně jsem telefon reklamoval. Servis stroze oznámil, že se vada neprojevila a uvedl telefon do továrního nastavení. Bohužel vada se opakovala a tak jsem ho reklamoval znovu s tím, že jsem do telefonu nahrál video, jak telefon (ne)funguje. Na videu bylo zřejmé, že se na telefon nedá dovolat. Servis opět stroze oznámil, že se vada neprojevila a uvedl telefon do továrního nastavení. Zkoušel jsem telefon cca měsíc používat, ale nedostupnost se opakovala. Opět jsem telefon reklamoval, již potřetí na stejnou závadu, s žádostí odstoupení od smlouvy. Nahrál jsem do telefonu nové video, ze kterého je opět zřejmé, že se na telefon nedá dovolat. Servis mi oznámil, že se na telefon dá dovolat a že výrobce nenese zodpovědnost za aplikace třetích stran, které mohou způsobovat nesprávné chování zařízení. Upozorňuji, že v telefonu v případě druhé a ani třetí reklamace nebyl nahrán žádný software navíc. Takže poznámka o aplikacích třetích stran je naprosto bezpředmětná. Servis se ani jednou nevypořádal s jednoznačným důkazem o nefunkčnosti v podobě dodaného videa. Telefon je nyní naprosto nepoužitelný, protože problém s nedostupností přetrvává.
Mobilní telefon Nubia Z17 miniS
Odstoupení od smlouvy - vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den pane Jílku,
zařízení bylo 3x v autorizovaném servisním středisku, kdy se ani v jednom případě uváděná závada neprojevila.
V servisním středisku byly prováděny diagnostické testy i testy v provozu, kdy byly zkoušeny oba SIM sloty se servisními SIM kartami a to zvlášť i současně. SIM karty byly od 2 různých operátorů. Zařízení také prošlo dlouhodobým testováním, kdy na zařízení bylo náhodně voláno z různých operátorů na obě vložené SIM karty. Na zařízení bylo vždy dovoláno bez problémů.
Z tohoto důvodu musíme na neuznání Vaší reklamace trvat.
V případě nesouhlasu je možné zařízení buď opětovně zaslat na rozpor do servisního střediska, případně je možné obrátit se na soudního znalce či ČOI.
S pozdravem
Pavlína Slavíková
reklamační oddělení Smarty CZ
Zařízení Vám znovu pošlu, protože chyba je na telefonu pořád. Když ho běžně používáte, tak se chyba projeví v relativně krátkém čase. Momentálně je telefon absolutně nepoužitelný. Navíc telefon první půlrok fungoval bez problémů, takže musí být v něm závada. Pokud se někdo na telefon dovolá, což je naprosto výjimečné, tak je velmi špatně slyšet a to na obě strany. Je to pro nás nepříjemné, protože s telefonem jako takovým jsme byli spokojeni, ale zmiňovaná závada absolutně znemožňuje telefon používat k jeho primárnímu účelu.
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Jakmile zařízení dorazí zašleme jej do autorizovaného servisního střediska na rozpor vyřízení Vaší reklamace.
S pozdravem
Pavlína Slavíková
reklamační oddělení Smarty CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.