Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem před e-shop Monkero kineziologické tejpovací pásky, došlo k jejich zaplacení. Přišlo mi potvrzení objednávky, potvrzení platby s informací, že objednávka byla odeslána (4.12.2019). Zboží stále nedošlo (7.12.2019). E-mailem jsem e-shop kontaktovala a požadovala informace o mé objednávce případně vrácení peněz na účet. Zatím bez reakce.
E-shop avizoval odeslání objednávky, ale ani po 30. dnech zboží nedodal.
E-shop by měl odpovědět, kdy tedy bude zboží skutečně dodáno (nejpozdější datum), případně informovat, že posílá peníze zpět na účet.
Není možnost kontaktovat telefonický a při kontaktováni e-mailem není žádná zpětná informace, že e-mail byl přijat.
|
Tweet |
Dle § 1958 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že byla-li ujednána přesná doba dodání zboží, je prodávající povinen dodat zboží spotřebiteli v tuto sjednanou dobu, jinak se ocitá v prodlení. Nebyla-li sjednána přesná doba dodání, platí, že prodávající je povinen zboží dodat bez zbytečného odkladu poté, co jej spotřebitel vyzve.
Dle § 1978 občanského zákoníku platí, že pokud je prodávající v prodlení, přičemž nesplní svou povinnost dodat zboží ani v dodatečné přiměřené lhůtě, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy. Při odstoupení si strany vracejí poskytnutá plnění, tzn. že spotřebitel má právo na vydání jím již zaplacené kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.