Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37722Nedodání zboží přes e-shop Monkero

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2019, před 5 lety

Petra Teichmannová

Znění stížnosti

Objednala jsem před e-shop Monkero kineziologické tejpovací pásky, došlo k jejich zaplacení. Přišlo mi potvrzení objednávky, potvrzení platby s informací, že objednávka byla odeslána (4.12.2019). Zboží stále nedošlo (7.12.2019). E-mailem jsem e-shop kontaktovala a požadovala informace o mé objednávce případně vrácení peněz na účet. Zatím bez reakce.


Produkt

E-shop avizoval odeslání objednávky, ale ani po 30. dnech zboží nedodal.


Požadované řešení

E-shop by měl odpovědět, kdy tedy bude zboží skutečně dodáno (nejpozdější datum), případně informovat, že posílá peníze zpět na účet.
Není možnost kontaktovat telefonický a při kontaktováni e-mailem není žádná zpětná informace, že e-mail byl přijat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 10:17, před 5 lety

Dle § 1958 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že byla-li ujednána přesná doba dodání zboží, je prodávající povinen dodat zboží spotřebiteli v tuto sjednanou dobu, jinak se ocitá v prodlení. Nebyla-li sjednána přesná doba dodání, platí, že prodávající je povinen zboží dodat bez zbytečného odkladu poté, co jej spotřebitel vyzve.

Dle § 1978 občanského zákoníku platí, že pokud je prodávající v prodlení, přičemž nesplní svou povinnost dodat zboží ani v dodatečné přiměřené lhůtě, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy. Při odstoupení si strany vracejí poskytnutá plnění, tzn. že spotřebitel má právo na vydání jím již zaplacené kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 15:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.