Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
26.10.2019 poptávka na inzerát
27.10.2019 přišla odpověď s návodem na registraci
28.10.2019 proběhla registrace
29.10.2019 zaslané dokumenty v příloze na poptávaný inzerát
a od této doby už pouze komunikace z mé strany, nikdo nereaguje na telefony ani na emaily.
06.11.2019 první telefonát (schránka)
07.11.2019 druhý telefonát (schránka)
12.11.2019 třetí telefonát (schránka)
12.11.2019 EMAIL se žádostí o odstoupení od smlouvy
18.11.2019 EMAIL upomenutí na předešlý email
22.11.2019 čtvrtý telefonát
Když jsou tak seriózní jak pan pisálek z jejich strany propaguje, tak proč se neozvali? Když chtěli registraci, tak jsou odpovědi během několika hodin, když odstoupení od smlouvy jsou odpovědi pouze telepatické (další blbeček co naletěl). Pokud budou odpovídat, že emaily nedostali, není problém je tady přeposlat.
Děkují nohelpetr@seznam.cz pro případ nějakých otázek a hromadné žaloby.
Má žádost k vyřešení celé situace zní- odstoupení od registrační smlouvy a zrušení poplatku v celé výši.
|
Tweet |
Krom ukončení smluvního závazku by spotřebitel mohl namítat zejména neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
K ukončení smluvního závazku lze uvést, že spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb ve lhůtě 14 dnů, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí, o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele. Ujednání o registračním poplatku je překvapivé i z toho hlediska, že z průběhu předsmluvní komunikace nevyplývá, že by nabízená služba měla být jakýmkoli způsobem zpoplatněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dodáváme, že vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Dobrý den pane Nohel, odstoupení od smlouvy je jednostranný úkon, nemusíme Vám ho potvrzovat, tudíž dle našeho názoru nejsme vůči Vám v žádném prodlení. Ohledně telefonní infolinky, tak ta funguje zcela běžně. Pokud si řádně přečtete smluvní dokumentaci, tak tam máte jasně a zřetelně napsáno, jak postupovat při komunikaci s námi. Výše uvádíte, že jste se dovolal několikrát do hlasové schránky, nechal jste nějaký vzkaz, pokud ano, prověříme tuto Vaši žádost.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.