Společnost


Zámečnická pohotovost s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37728Požadování vyšší ceny než bylo domluvené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2019, před 5 lety

Ivona Stančíková

Znění stížnosti

Dne 2.12.2019, pondělí, jsem volala zámečníkovi s dotazem kolik stojí výměna otevíratelného zámku u poštovní schránky. Říkal 250,-,byla jsem nadšená a říkala jsem, že jsem se bála, že to bude stát více, on říkal že ne, že to je tak do tří set a že mi zavolá ještě za 30min, že to ověří. Zavolal s tím, že je to tedy těch 250,-, tak jsem se radovala říkala jsem, že bych se chtěla objednat a klidně třeba až za 14 dní, aby to bylo co nejlevnější. On mi říkal, že se mohu objednat klidně na zítřek, že je ta cena stále stejná. Já jsem se divila a ptala jsem se , zda nebudu platit speciální výjezd a že určitě chci co nejnižší cenu, a on říkal, že je to stále 250,-. 250,- at´přijedou zítra a 250,- at´přijedou za 14 dní. Tak jsem říkala, že je to úžasné, a že se tedy objednám na zítra. Domluvili jsme se tedy na út 12h,s tím, že práce bude trvat max 5 minut a zámečník mi zavolá 30 min před příjezdem, tedy v 11:30. Zámečník přijel totálně pozdě, už jsem potřebovala odcházet, no nechala jsem ho tedy předělat zámek, a on si řekl 950,-. Spadla mi brada. Říkala jsem, že mám domluvené 250,- a že mě zámečník ještě opakovaně ujištoval, že cena je 250,- a na mé dotazy, zda je cena skutečně 250,- reagoval že ano, 250,-. Zámečník na mne začal velice tlačit a chtěl 950,-. Říkala jsem, že bych tu službu vůbec nechtěla v této ceně. Nutil mne to zaplatit proti mé vůli, o této ceně mne nikdo neinformoval. Začal různě telefonovat, vyhrožoval mi soudy, exekucí a policií. O službu určitě nemám zájem. Chtěla jsem, aby si zámek odnesl, že ho kupovat nebudu. Musela jsem odejít, zámečník nepřišel n smluvenou hodinu, ale pozdě, jeho přítomnost tam netrvala 5 minut, ale 45 minut, musela jsem odejít. Chtěla jsem, aby si zámek odnes zpět. Po cestě jsem psala zámečníkovi, kterému jsem volala s dotazem na cenu. Tvrdil, že zámek stojí 950,-. Za tu cenu ho ale nechci a jako zákazník mám právo službu odmítnout, žádnou cenovou relaci tohoto typu jsem nedostala a cenu bych jistě odmítla. Oba zámečníci se chovají sprostě. Oslovila jsem tedy právní poradnu. Prý mám nárok na písemné sdělení ceny, to jsem nedostala. Jedná se o klamání zákazníka. Je mi líto, že vše dopadlo takto špatně, nicméně o službu skutečně nemám zájem.
Zámečník, se kterým jsem telefonovala o ceně mi tvrdil, že jsem si mohla najít rozpočet cen na internetu - ale to bych mu přeci netelefonovala. Internetové stránky neznám, zámečníka jsem znala a měl na něj v telefonu uložený kontakt z doby, kdy jsem řešila sqwtatery a potřebovala vyměnit zámek, to se týká 25.10. 2019. Se zámečníkem jsme byli spokojení, sice také chtěl mnohem vyšší cenu než řekl po telefonu, ale byli jsme v krizové situaci a nic jiného nám nezbývalo, byla jsem vděčná, že jsem se opět dostala do zasqwotovaných prostor.
Bližší údaje o společnosti jsem našla na účtence z 25.10.2019.
Psala jsem si původně zámečníkovi na kterého mám kontakt, ale není ochotný jméno společnosti prozradit.


Produkt

výměna zámku u schránky 250,-.


Požadované řešení

Přeji si, aby zámečník vrátil můj původní zámek zpět. Schránku od minulého týdne nemohu používat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2019 11:14, před 5 lety

Byla-li cena díla určena pevnou částkou, tj. rozpočtem, pak dle § 2620 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zhotovitel nemá nárok na dodatečné zvýšení ceny. Zhotovitel by měl nárok na zvýšení ceny pouze v případě, že by nastala zcela mimořádná nepředvídatelná okolnost, která dokončení díla podstatně ztěžuje - o takovém zvýšení ceny by však nejprve musel rozhodnout soud.

Pokud by byla cena díla určena odhadem (nikoliv rozpočtem), pak dle § 2612 občanského zákoníku existuje možnost překročení odhadované ceny díla. Pokud by zhotovitel zjistil, že je odhadovanou cenu třeba překročit podstatným způsobem, musel by spotřebitele o potřebě zvýšení ceny nejprve informovat. Spotřebitel má v takové situaci možnost od smlouvy odstoupit. Pokud však zhotovitel spotřebitele o potřebě zvýšení ceny neinformuje, nemá zhotovitel nárok na zaplacení rozdílu v ceně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.