Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.7. 2014 jsem prostřednictvím CZC partner ve Strakonicích předal k reklamaci tablet, zakoupený asi v polovině května tohoto roku v internetovém obchodě společnosti CZC.cz s.r.o. z důvodu nereagujícího displeje na dotyk. Při předání tabletu byl sepsán záznam o převzetí zboží k reklamaci, ve kterém jsou uvedeny tyto nedostatky – na zadní části trochu poškrábaný, poškrábaná folie, v jednom rohu mírně odlepená. Tablet se vrátil po pěti dnech, bohužel neopravený a bez jakéhokoliv odůvodnění. Prostřednictvím mailu jsem společnost CZC.cz s.r.o. požádal o vysvětlení. Dostal jsem prostřednictvím paní P. Hálové tuto odpověď - Neuznáno z důvodu mechanického poškozeni - ulomený kousek zadního krytu na boku přístroje. Možnost přijetí na placenou opravu.
Nejsem si vědom, že bych tímto způsobem tablet poškodil a potvrzuje to záznam o převzetí. Naopak se domnívám, že k tomuto poškození došlo při manipulaci během reklamace právě ve společnosti CZC.cz s.r.o. a s uvedenou závadou toto poškození nejspíše nemělo nic společného. Jenže to se v CZC.cz s.r.o. nepokusili ani zjistit. Technik našel na tabletu, se kterým tam před tím někdo „prásknul“, mechanické poškození a reklamace pro něj skončila, ani se neobtěžoval napsat zdůvodnění. Chápu, že každému může něco někdy upadnout, ale od toho jsou pojištění, ze kterého pojišťovna zaměstnavateli případné škody způsobené zaměstnancem hradí. V žádném případě by je neměl hradit zákazník. Rozhodně bych od CZC.cz s.r.o. takové jednání neočekával. Můžete mi, prosím Vás, poradit jak postupovat. Mám se obrátit na výrobce tabletu, soudního znalce, či přímo na soud ??
Tablet Joyplus DM-7G, ser.číslo 8595142713373
uznání reklamace a vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že v reklamačním protokolu není uvedeno zmiňované poškození, doporučujeme v případě převzetí nechat stav výrobku potvrdit, aby bylo prokazatelné, že k poškození došlo během reklamace. Zároveň, pokud by mechanické poškození nesouviselo s vadou, která byla reklamována, je prodejce povinný vadu odstranit, pokud by tomu mechanické poškození výslovně nebránilo. Pokud došlo k poškození během reklamace, má kupující nárok na bezplatné odstranění tohoto závadného stavu jako odstranění škody, která by byla způsobena prodejcem na převzaté věci.
Dobrý den pane Oravecz,
můžete prosím zaslat tablet na:
CZC.CZ, s.r.o.
Lukáš Boček
Hviezdoslavova 666
Praha 4
149 00
Necháme tablet posoudit ještě jednou.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Vážený pane Bočku.
Omlouvám se za opožděnou reakci, ale měl jsem určité obavy, že by se mohlo s tabletem po jeho předání nějak manipulovat, proto jsem věc raději konzultoval se soudním znalcem. Na jeho doporučení jsem pořídil podrobnou fotodokumentaci celého tabletu a zejména pak zmiňovaného mechanického poškození.
Ohledně zaslání tabletu se budu držet doporučení redakce dTestu a tablet nepošlu na požadovanou adresu, nýbrž jej tento následující týden předám opět u vašeho partnera ve Strakonicích, kde nechám potvrdit stav tabletu, aby bylo prokazatelné, že k poškození došlo během reklamace.
Děkuji za pochopení
Jiří Oravecz
Dobrý den pane Oravecz,
děkuji za info. Pošlete mi potom číslo reklamace.
Děkuji.
Lukáš Boček
Záznam o převzetí zboží k reklamaci číslo FRC2014010508
Jiné číslo nemám.
Oravecz
Jelikož strany o dalším průběhu věci neposkytly informace a od podání stížnosti uplynula delší doba, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.