Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3774Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2014, před 11 lety

Jiří Oravecz

Znění stížnosti

Dne 2.7. 2014 jsem prostřednictvím CZC partner ve Strakonicích předal k reklamaci tablet, zakoupený asi v polovině května tohoto roku v internetovém obchodě společnosti CZC.cz s.r.o. z důvodu nereagujícího displeje na dotyk. Při předání tabletu byl sepsán záznam o převzetí zboží k reklamaci, ve kterém jsou uvedeny tyto nedostatky – na zadní části trochu poškrábaný, poškrábaná folie, v jednom rohu mírně odlepená. Tablet se vrátil po pěti dnech, bohužel neopravený a bez jakéhokoliv odůvodnění. Prostřednictvím mailu jsem společnost CZC.cz s.r.o. požádal o vysvětlení. Dostal jsem prostřednictvím paní P. Hálové tuto odpověď - Neuznáno z důvodu mechanického poškozeni - ulomený kousek zadního krytu na boku přístroje. Možnost přijetí na placenou opravu.
Nejsem si vědom, že bych tímto způsobem tablet poškodil a potvrzuje to záznam o převzetí. Naopak se domnívám, že k tomuto poškození došlo při manipulaci během reklamace právě ve společnosti CZC.cz s.r.o. a s uvedenou závadou toto poškození nejspíše nemělo nic společného. Jenže to se v CZC.cz s.r.o. nepokusili ani zjistit. Technik našel na tabletu, se kterým tam před tím někdo „prásknul“, mechanické poškození a reklamace pro něj skončila, ani se neobtěžoval napsat zdůvodnění. Chápu, že každému může něco někdy upadnout, ale od toho jsou pojištění, ze kterého pojišťovna zaměstnavateli případné škody způsobené zaměstnancem hradí. V žádném případě by je neměl hradit zákazník. Rozhodně bych od CZC.cz s.r.o. takové jednání neočekával. Můžete mi, prosím Vás, poradit jak postupovat. Mám se obrátit na výrobce tabletu, soudního znalce, či přímo na soud ??


Produkt

Tablet Joyplus DM-7G, ser.číslo 8595142713373


Požadované řešení

uznání reklamace a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2014 06:18, před 11 lety

V případě, že v reklamačním protokolu není uvedeno zmiňované poškození, doporučujeme v případě převzetí nechat stav výrobku potvrdit, aby bylo prokazatelné, že k poškození došlo během reklamace. Zároveň, pokud by mechanické poškození nesouviselo s vadou, která byla reklamována, je prodejce povinný vadu odstranit, pokud by tomu mechanické poškození výslovně nebránilo. Pokud došlo k poškození během reklamace, má kupující nárok na bezplatné odstranění tohoto závadného stavu jako odstranění škody, která by byla způsobena prodejcem na převzaté věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2014 14:05, před 10 lety

Dobrý den pane Oravecz,

můžete prosím zaslat tablet na:

CZC.CZ, s.r.o.
Lukáš Boček
Hviezdoslavova 666
Praha 4
149 00

Necháme tablet posoudit ještě jednou.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2014 19:44, před 10 lety


Jiří Oravecz

Vážený pane Bočku.

Omlouvám se za opožděnou reakci, ale měl jsem určité obavy, že by se mohlo s tabletem po jeho předání nějak manipulovat, proto jsem věc raději konzultoval se soudním znalcem. Na jeho doporučení jsem pořídil podrobnou fotodokumentaci celého tabletu a zejména pak zmiňovaného mechanického poškození.
Ohledně zaslání tabletu se budu držet doporučení redakce dTestu a tablet nepošlu na požadovanou adresu, nýbrž jej tento následující týden předám opět u vašeho partnera ve Strakonicích, kde nechám potvrdit stav tabletu, aby bylo prokazatelné, že k poškození došlo během reklamace.

Děkuji za pochopení
Jiří Oravecz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2014 11:10, před 10 lety

Dobrý den pane Oravecz,

děkuji za info. Pošlete mi potom číslo reklamace.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2014 15:00, před 10 lety


Jiří Oravecz

Záznam o převzetí zboží k reklamaci číslo FRC2014010508
Jiné číslo nemám.
Oravecz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 16:53, před 10 lety

Jelikož strany o dalším průběhu věci neposkytly informace a od podání stížnosti uplynula delší doba, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.