Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Volám pro změnu doručení, domlouváme se po 15hodině, jsme doma, balík nikdo nepřivezl! zpráva 28.11.: Geis dnes 11.30-13.30 doruci balik 08982526498. Opět volám. Mám prý poslat sms. to udělám, opět žádám o doručení po 15h a už se nestane nic. Žádná následná komunikace. Později píši zprávu, je mi přislíbeno potrestání řidiče a opětovné doručení. Potom už žádná akce a na můj dotaz pouze zpráva, že balík byl pro nezastižení odeslán zpět odesílateli. Jednalo se o dárek k narozeninám a vánoční dárky. S jejich výběrem jsem strávila mnoho času. Vše je zaznamenáno v mém mobilu a vám jsem psala 2x zprávu. Žádám o satisfakci 1000Kč za můj čas, omluvu za nepravdivé záznamy společnosti Geis a informaci o potrestání řidiče za nedoručení mé zásilky v dohodnutém čase. Vše podrobně zaznamenáno v mailech odeslaných na vaši adresu info@geis.cz z mé adresy xxxx Šárka Vlčková
balik 08982526498 od společnosti Bonami
ve zprávě
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.