Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prý jsem 6.11. uzavřel a potvrdil obchodní podmínky na internetové seznamce be2 - registrace proběhla na email který JIŽ 2 ROKY NEPOUŽÍVÁM!!! můj profil a tudíž i veškeré informace jsou zadány 3. stranou, na kterou podávám trestní oznámení za narušení osobních informací jelikož byla zadána i MÁ PLATEBNÍ KARTA, která byla vystavena před 3 MĚSÍCI!... Jelikož na mé emaily nikdo neodpovídá a nereaguje řeším situaci i touto cestou. Již jsem byl podat trestné oznámení a o navrácení platby ve výši 2247,- se pobavíme u soudu, pokud jak jsem se dočetl má společnost be2 v oblibě nereagovat a neřešit situaci jako v mém případě.
https://app2.be2.com/index.html?_ga=2.233626710.997383043.1575880759-1346194858.1575880759#/myprofile
navrácení platby ve výši 2247,-
zrušení fiktivního profilu mé osoby !!
smazání všech osobních informací včetně platebních údajů
prověření fungování společnosti be2, jelikož přes můj telefon se žádná platba nepotvrdila !
|
Tweet |
Společnost be2 S.a.r.l. poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.
Pokud si spotřebitel placené členství nezaktivoval, získala by společnost majetkový prospěch bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.
Pokud však byla aktivována spotřebitelem placená služba, je třeba smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.