Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem března 2019 byl zakoupen voucher na proceduru Laserová liposukce Verjú. 4 dny před objednaným termínem byl tento telefonicky zrušen z důvodu rozbitého přístroje. Nový termín byl domluven na září 2019 a opět tři dny před objednanou procedurou byl telefonicky zrušen, neboť přístroj je stále rozbitý. Na základě telef. dotazu jsem byla informována, že mohu požádat o vrácení částky a tak jsem e-mailem požádala. Obdržela jsem nabídku, jako kompenzaci ošetření navíc zdarma,což jsem odmítla a trvala na vrácení částky 4 165,- Kč na můj účet. Bylo mi odpovězeno, že bylo předáno reklamačnímu oddělení a mám mít strpení. Několikrát jsem e-mailem posílala opakované urgence a vždy jsem obdržela odpovědět, že bylo zaurgováno na finančním oddělení.
Laserová liposukce Verjú
Žádáme o vrácení uhrazené částky za zakoupený voucher. Termín byl dvakrát zrušen ze strany poskytovatele služby.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí poskytnutá plnění. Spotřebitelce by tudíž mohla žádat vrácení peněžních prostředků. Pokud společnost nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.