Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 9.4.2014 jsem zakoupila dceři obuv v ceně 399,- a odjela jsem do ciziny,po příjezdu mě dcera sdělila ,že jí boty nejsou at je vyměním za jiné,po případě doplatím nezáleží v jaké ceně.Navštívila jsem prodejnu,kde jsem prodavačce sdělila co mě trápí,jednání této prodavačky jse mě nelíbilo z několik důvodu,reagovala tak nejprve že od bot nemám krabici,což při koupi mě nikdo neupozornil že k výměně potřebuji krabici,když jsem se dožadovala vedoucí nebo nějaký kontakt na firmu tak mě bylo sděleno ,že tato informace je tajná,což do dnešního dne nechápu.Ve Vaších prodejnách ráda a hodně nakupuji,ale s tímto přístupem jsem se nikde nesetkala.Prosím zdali mě Vaše firma může vyhovět s výměnou,bot jsou nové nepoškozené
pouze bez krabice.S přáním hezkého dne Řepková Mirka
výměna -doplacení dražších bot
|
Tweet |
Při koupi zboží v kamenné prodejně vždy doporučujeme spotřebitelům, aby si ověřovali podmínky spojené s vrácením zboží nebo jeho výměnou. Tyto možnosti totiž nemusí prodávající dle zákona umožňovat. Jedná se o zákonný "nadstandard". Prodávající si také za tímto účelem může stanovit podmínky, které poté musí spotřebitel splnit, např. vrácení v originálním obalu, s visačkami apod.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.