Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3775Neuznané vrácení-výměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2014, před 11 lety

Miloslava Řepková

Znění stížnosti

Dne 9.4.2014 jsem zakoupila dceři obuv v ceně 399,- a odjela jsem do ciziny,po příjezdu mě dcera sdělila ,že jí boty nejsou at je vyměním za jiné,po případě doplatím nezáleží v jaké ceně.Navštívila jsem prodejnu,kde jsem prodavačce sdělila co mě trápí,jednání této prodavačky jse mě nelíbilo z několik důvodu,reagovala tak nejprve že od bot nemám krabici,což při koupi mě nikdo neupozornil že k výměně potřebuji krabici,když jsem se dožadovala vedoucí nebo nějaký kontakt na firmu tak mě bylo sděleno ,že tato informace je tajná,což do dnešního dne nechápu.Ve Vaších prodejnách ráda a hodně nakupuji,ale s tímto přístupem jsem se nikde nesetkala.Prosím zdali mě Vaše firma může vyhovět s výměnou,bot jsou nové nepoškozené

pouze bez krabice.S přáním hezkého dne Řepková Mirka


Požadované řešení

výměna -doplacení dražších bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 17:26, před 10 lety

Při koupi zboží v kamenné prodejně vždy doporučujeme spotřebitelům, aby si ověřovali podmínky spojené s vrácením zboží nebo jeho výměnou. Tyto možnosti totiž nemusí prodávající dle zákona umožňovat. Jedná se o zákonný "nadstandard". Prodávající si také za tímto účelem může stanovit podmínky, které poté musí spotřebitel splnit, např. vrácení v originálním obalu, s visačkami apod.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:32, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.