Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37751Nedodání zaplacené služby na O2TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2019, před 5 lety

Rudolf Holz

Znění stížnosti

Před několika měsíci jsem začal platit širší programovou nabídku.
Před několika týdny docházelo k opakovaným výpadkům vysílání.
V sobotu 7.12.2019 a v neděli 8.12.2019 z programového obsahu zmizel PREMIER SPORT, který tam byl od doby, kdy jsem si začal platit širší programovou nabídku.
Reakce centra péče o zákazníky O2 byla v těch dnech naprosto neadekvátní. Strávil jsem u telefonu desítky minut, abych se dozvěděl, že všichni operátoři jsou zaměstnáni. Mimochodem, kolik těch operátorů máte? Proč nemůžete vašim klientům zavolat zpět? Nebo je účelem získat další peníze za promarněné čekání na operátora? Zavání to účelovostí.
Nedodání předplacené služby je vážná věc.

Rudolf Holz


Produkt

PREMIER SPORT


Požadované řešení

Dodání služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2019 12:02, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2019 10:54, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne vaše nespokojenost, nicméně k vámi uvedenému číslu vedeme jen paušální tarif, ne však službu O2 TV, požádám tak případně o doplnění čísla služby, abych si mohla dohledat podrobnosti.

V posledních dnech jsme zaznamenali větší množství volání zákazníků na naši linku, což pak způsobilo, že bylo potřeba na lince vyčkat déle, za což se omlouvám. Pro řešení technických potíží je však možné využít také O2 Chat na www.o2.cz/tesu anebo formulář pro nahlášení poruchy v Moje O2.

Premier Sport jsme přidali do starých tarifů na omezenou dobu, a to v rámci letní promo akce. K 30. 11. 2019 došlo k plánovanému ukončení akčního rozšíření původní nabídky. Od prosince je tak dostupný v nových tarifech O2 TV Stříbrná, O2 TV Zlatá a O2 TV Sport Pack.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.12.2019 17:17, před 5 lety


Rudolf Holz

Dobrý den,
k výše uvedenému musím uvést následující :
1.
Se společností O2 jsem nikdy žádnou smlouvu neuzavřel, takže požadované číslo neznám. Určitě by mělo být ve fakturaci mých plateb. Moje smlouva byla se společností TELEFONICA O2, od níž společnost O2 firmu odkoupila i se zákazníky. Před několika měsíci jsem na doporučení pracovníka O2 na kontaktním místě rozšířil svoji programovou nabídku v oblasti sportu a historie, za což byla navýšena moje měsíční platba. O jakémkoliv přechodném přidání PREMIER SPORT nebylo pracovníkem nic řečeno.
Takový postup, kdy se zvedne platba a je za ni rozšířen program jen po přechodnou dobu, potom se z nabídky ztratí, ale zvýšení platby pokračuje, považuji za neetické a nemorální. O ničem takovém jsem od operátora nebyl nikdy informován.
2.
Operátor se vůbec neobtěžuje vyjádřit k opakovaným přerušení ve vysílání v různé délce trvání. Vysílání v těchto časech bylo rovněž zaplaceno.

Rudolf Holz
Vavřinecká 8
624 00 Brno-Komín
tel. 606 711 542

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.1.2020 11:47, před 5 lety

Hezký den,

k uzavření smlouvy nedochází jen jejím prvotním podepsáním, ale také samotným využíváním služby.

Omlouvám se, pokud jste nebyl informován ohledně dočasného rozšíření programové nabídky o kanál Premier Sport v rámci původních tarifů, pokud z tohoto důvodu nesouhlasíte s výši vyúčtování, je možné ho reklamovat.

Stejně tak mne mrzí, pokud jste s O2 TV zaznamenal potíže, které znamenaly přerušení vysílání, také v rámci tohoto je možné podat reklamaci z důvodu nesouhlasu s výši účtovaných poplatků za služby.

Pokud nám pošlete podrobnosti a číslo služby, které najdete právě např. ve vyúčtování, rádi vše dořešíme.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 12:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2020 06:25, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.