Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,opakovaně mi nebyla doručena zásilka. Poprvé když mi kurýr zásilku nedoručil a rovnou ohlásil, že ji zavezl na uloženku, nebyl ochotný mi zvednout ani mobil. Když se uráčil mi ho po několikátém vyzvánění a poslaných zpráv zvednout, neochotně se mnou jednal a vyhrožoval, že balíček pošle zpět na prodejnu. Se stejným řidičem jsem měla čest i dnes. Ráno mi přišla zpráva, že balíček doručí mezi 9-11 hodinou, to se však nestalo. V tuhle hodinu jsem byla doma. Kurýr mi nevolal, nepsal a ani nezvonil na zvonek. Po dvanácté hodině mi přišla zpráva, že kurýr balíček odvezl na výdejnu. Když jsem kurýrovi psala a několikrát volala, nezvedl mi telefon a na zprávy taktéž neodpovídal. Volala jsem tedy na dispečink, kde mi bylo řečeno, že kurýr informoval o tom, že na zvonek zvonil a na adrese byl, přitom se tak bohužel nestalo. Kdybych si měla vybrat doručovatele, PPL už určitě nezvolím.
Potrestat kurýra a příště se aspoň snažit doručit zásilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.