Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zakoupil jsem šest vstupenek na představení Delfíni v Praze. Společnost několikrát posunula termín konání akce a nakonec se žádné představení nekonalo. Byl mi zaslán formulář pro vrácení peněz, který jsem s originály vstupenek odeslal, ale peníze nedošly. Vše mám archivováno, ale společnost nereaguje a peníze nevrátila.
vstupenky č. 16143938,16143939,16243939,16243938,16343938,16443938
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že se představení nekonalo ani v náhradním termínu, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz ve lhůtě v odstoupení stanovené. Pokud peníze nejsou ve lhůtě vráceny, vzniká druhé straně nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.
Hodnocení: