Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DNE 22.7.2019 jsem se zaregistroval na seznamce c date na jeden měsíc 180kčV listopadu 27.11. mi přišel dopis s tím,že mám zaplatit 165 euro za další měsíce,které jsem si neobjednal ani nezaplatil.Považuji toto jednání porušení smluvních podmínek.Připomíná mi to jednání šmejdů,které se tato republika snaží vymýtit,ale jak vidno,pokračují dál s ůsměvem.Od pátku 6.11.2019 se snažím o zrušení učtu,ale marně.Nepustí mě to nikde a nereaguje na přihlášení.Jak se teda můžou osoby.kterých je tady bezmocných nespočet přihlásit a ukončit registraci,když je jim to viditelně znemožněno.Mimo jiné,tyto jako by seznamovací stránky,nevykazují žádnou aktivitu protějšku,a jsem přesvědčen,že tyto niky jsou osoby,které taky nemůžou ven ze začarovaného kruhu,a ani neví,že tam jejich nik ještě existuje,tudíž tuto seznamku považuji za podvod a vymáhání nesmyslných částek.
žádám okamžité zrušení učtu a anulování nesmyslného požadavku na 165 euro,který udajně vznikl,ikdyž jsem o to neměl zájem.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dnes 20.12.2019 jsem zaslal mail panu Kinclovi a mail nebyl doručen,tak nevím co dál.
Jestliže je e-mailová adresa zdenek.vencl@c-date.com nedostupná, přeřazujeme stížnost na společnost, aby poskytla aktuální a funkční e-mailovou adresu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.