Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.
Dne 8.12.2019 jsme s manželem nakupovali v penny marketu v Suchdole nad Lužnicí. Jako obvykle jsme si náš nákup počítali, protože se nám již několikrát stalo, že nákup neseděl. Jak cenou tak počtem kusů. Po příchodu na kasu, kde začala pokladní markovat jsem ji několikrát musela upozorňovat, že nenačetla slevové kolečko. Po namarkování všech položek nám nákup opět cenově neseděl a to o 220 Kč. Jelikož neplatíme kartou a měli jsme hotovost pouze co jsme si dopředu spočítali se za námi udělala dlouhá fronta a museli jsme vracet zboží. Po uhrazení nákupu, jsme si stranou zkontrolovali účtenku jako obvykle a opět tam bylo něco navíc. Paní nám tentokrát namarkovala 6x sýr místo jednoho. Tím pádem se zvýšila cena nákupu o 220 Kč. Šla jsem tedy za pokladní jak je to možné, ta zavolala vedoucí a ta nám řekla, že paní je na kase teprve druhý den a nemůže za to. Jak je tedy možné, že člověk, který je na pokladně druhý den a nezvládá to, protože tam byly neustále fronty ( které jsou na této prodejně na denním pořádku, protože většinou jede pouze jedna kasa) nemá u sebe zkušenější pokladní která jí hlídá? My jsme tam vypadali jako socky, které nemají ani na nákup a nakonec se nám vedoucí omluvila a peníze vrátila, ale to nám tu ostudu nevynahradí. Po příjezdu domů jsme nákup ještě jednou zkontrolovali a byla tam započítaná jedna sušenka navíc v ceně 7.90 Kč a nebyly zaúčtovány kaiserky 6ks . Toto se děje každý nákup co zde nakupujeme. Ještě se nám nestalo, že by naprosto seděl nákup. Vždy je buď jiná cena ( dle prodavačky, protože nevyměnili cedulku ), nebo nesedí množství. Žádáme tedy o kontrolu této prodejny, protože to opravdu už není normální, aby se to dělo každý náš nákup. Fröhlichová
Číslo nákupu - 4395 , číslo pokladní : 31 ,
Žádáme tedy o důkladnější kontrolu, ze strany marketu. Etikety, kvalita zboží ( zejména u zeleniny a ovoce ), kontrola na pokladně.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.