Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, s PPL jsou neustálé problémy. Poslední balík mě ale už opravdu rozhodil.... 5.12. mi řidič zavolal, že má balík. Nebyla jsem doma, chtěla jsem ho doručit odpoledne nebo druhý den. Na druhý den to nechtěl vozit, že mi ho dá do Parcelshopu - přišla jsem si ho tedy vyzvednout - nebyl tam. Volám řidiči, řekl, že je v jiném Parcelshopu. Dnes jsem si ho šla vyzvednout, jaké překvapení - nebyl tam... Volám tedy na PPL, kde mi sdělili, že mi ho už 3x doručovali a jelikož se ho nepodařilo doručit, vrací ho odesílateli... ještě mi paní na lince sdělila, že řidič mi určitě volal... není to první špatná zkušenost s PPL, ale tohle je opravdu vrchol.
Řešení? Mít řidiče, kteří dělají, co mají....:-(
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.