Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý deň.
Kedže sa táto situácia zopakovala už po druhýkrát v priebeh pol roka, som presvedčená, že sa nejedná o ojedinelú chybu jednotlivca.
Dnes, 9.12.2019, ma telefonicky kontaktovala zamestnankyňa O2, ktorá mi chcela ponúknuť "výhodnejší" paušál. V súčasnosti využívam službu s neobmedzenými sms v sieti O2, 5 GB dáta a 120 minútami hovorov, pre mňa plne postačujúcou službou, za ktorú platím mesačne 399 Kč. Bola som tlačená do nového paušálu s neobmedzenými hovormi do všetkých sietí, 6 GB dátami a neobmedznými sms za 798 Kč mesačne. Aj po opakovaných odmietnutiach navyšovania paušálu, na mňa operátorka vyvíjala nátlak. Táto situácia sa mi už raz stala pred pár mesiacmi, až som bola nútená hovor ukončiť, keďže ani po cca 10 odmietnutiach sa operátorka nedala odbiť. Tentokrát už ale O2 operátorka zašla priďaleko, keďže sa mi pokúšala vnútiť produkt klamstvom. Tvrdila mi, že svoju službu veľmi prelácam a mesačne za ňu teraz platím cez 800 korún, preto mám prejsť na nový tarif za 798 Kč.
Považujem to za veľmi nečestný prístup k zákaznikovi a pokiaľ sa táto situácia znova zopakuje, bezodkladne prejdem k inému operátorovi.
Požadujem vysvetlenie, prečo došlo ku klamstvu zo strany operátorky a ďalej si neprajem byť podobným spôsobom kontaktovaná.
|
Tweet |
Uvedené jednání ze strany mobilního operátora by bylo patrně možné kvalifikovat jako nekalou obchodní praktiku dle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Prezentace produktu či jeho nabízení spotřebiteli spadá pod obchodní praktiku ve smyslu ustanovení § 4 zákona o ochraně spotřebitele, a tudíž i toto ("předsmluvní") jednání je regulováno výše citovaným ustanovením.
Je-li spotřebitel klamán svým současným operátorem o čerpání svého současného tarifu za účelem toho, aby přistoupil na dražší variantu, jde nepochybně o praktiku, která je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilá narušit ekonomické chování spotřebitele, kterému je určena.
Hezký den,
mrzí mne, pokud ve vás jednání operátorů na lince zanechalo negativní dojem, je v našem zájmu, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace.
Ráda průběh hovoru prověřím, požádám však o doplnění telefonního čísla, na kterém jste byla kontaktována a také o datum a čas hovoru.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý deň.
Prvý nátlakový telefonát už nedopátram. Druhý, klamlivý, prebehol 09.12.2019 o 15:29. Telefónne číslo +420 725 926 779.
Hezký den,
děkuji za doplnění, velice se omlouvám za průběh hovoru, který skutečně nebyl veden zcela korektně, vaši zpětnou vazbu jsem předala nadřízené dané operátorky a byly podniknuty potřebné kroky interní cestou.
Pokud byste kdykoliv potřebovala s něčím pomoci, můžete se na nás obrátit např. emailem na info@o2guru.cz.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Prosím o zmazáni mého čísla. Děkuji