Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dnes 9.12.2019 jsem dostala od pošty v Mratíně zprávu, že mi bude doručena zásilka. Byla jsem celý den doma a čekala, kdy pošta se zásilkou dorazí. Nakonec jsem kolem 15té hodiny chtěla kontaktovat řidiče na kterého byl ve zprávě odkaz, ale nebral mi telefon. A chvíli poté mi přišla zpráva, že byl učiněn neúspěšný pokus o doručení. To si někdo dělá blázny? Zaplatila jsem poštovné s doručením do místa bydliště, tak proč si mám jezdit na poštu? A vrchol všeho byl, že když jsem hned volala na číslo 608296603, které bylo uvedené v poslední zprávě, dovolala jsem se úplně jinam a na úplně jiné číslo. Tak bych chtěla vysvětlení toho všeho co jsem popsala.
Zdravím M. S.
doručení zásilky DR1903732666
Chci vysvětlení, proč dostanu zprávu, že byl učiněn neúspěšný pokus o doručení, když jsem doma a zvonek nám funguje. Navíc jsme byli doma s manželem oba a manžel byl na dvorku, tak by si určitě všiml, kdyby se někdo snažil k nám dozvonit.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman