Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.11.2019 jsem zakoupila zboží a hned pomocí funkce bankovní tlačítka (viz. obchodní podmínky VEVIO. 3.9.3 Platba zrychleným bankovním převodem (bankovní tlačítka) – Ihned po zvolení možnosti “Zrychlený bankovní převod” budete přesměrováni do platební brány Comgate, kde si vyberete svou banku a rovnou zaplatíte ze svého bankovnictví) jsem zaplatila zboží, téhož dne jsem měla střené peníze ze svého účtu. Druhý den místo potvrzení, že mám zaplaceno mi přišel email - s platebními podmínka a číslem účtu kde mám zaplatit. Účet úhrady byl jiný než, který byl otevřen v rychlém bankovnictví, stejná banka, ale jiné číslo účtu. Napsala jsem e-mail, že mám zaplaceno, kdy jsem platila, a výpis z převodu. Do dnešního dne mi stále chodí upomínky, že nemám zaplaceno, ať zaplatím dlužnou částku. Platit dvakrát nebudu. Napsala sem spoustu e-mailu, ale bez odpovědi. Takže nemám nic, jen stále opakující se emaily o dlužném zaplacení. Jelikož se do dnešního dne nepodařilo najít smírčí řešení, odstoupila jsem od smluvních podmínek a žádá vrácení finanční hotovosti. Zase žádné odpověď pouze emailový automat, ať zaplatím.
Oblečení
Zrušení objednávky a vrácení zpět peněžní hotovosti.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.