Společnost


COMFOR STORES a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3778Řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2014, před 11 lety

Jan Jan

Znění stížnosti

Jejich řešení reklamací je naprosto katastrofa. Přístup k reklamacím je naprostá tragédie.

Zajímá je pouze prodat bez ohledu na to jaké Vám poskytnou informace dost často nepravdivé jenom aby byl prodej. Také dost často vůbec nedědí co prodávají a daný výrobek ani neznají.

Při řešení reklamace (můj osobní případ) naprosto chladný přístup a nezájem. Hodně doporučuji si pečlivě přečíst co do reklamačního protokolu píší pokud si raději do této prodejny nevzít rovnou právníka proto že jejich metody mi hodně připomínají dokument "šmejdi".
Napíšou tam cokoli co by jim mohlo pomoci aby nemusela být dále reklamace řešena a samozřejmě Vás na to neupozorní a pro jistotu když Vám daný papír předloží rukou Vám ukáží aby jste si přečetl pouze text kde je popsána chyba kterou reklamujete (né text kde oni píšou jejich slátaniny).

PROTO VÁŽENÍ POZOR NA TUTO FIRMU. NEZNAMENÁ TO ŽE MAJÍ PRODEJNY PO CELÉM ÚZEMÍ ČR ŽE JE TO SLUŠNÁ FIRMA.

JÁ ROZHODNĚ PO SVÉ ZKUŠENOSTI TUTO FIRMU NEDOPORUČUJI A ZDALEKA JI BUDU OBCHÁZET.


Produkt

Neřešení reklamace


Požadované řešení

Řešení by bylo nedělat něco čemu nerozumím nebo mě nebaví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 17:06, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Je samozřejmě žádoucí, aby toto potvrzení obsahovalo popis vady a popis stavu výrobku. Spotřebitel by si měl vždy potvrzení přečíst, aby si ověřil, že je v něm zaneseno všechno potřebné. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 15:45, před 10 lety

Společnost COMFOR STORES a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.