Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
JIŽ 3 TÝDNY ČEKÁM NA VRÁCENÍ PLATBY ZA KOŽENU VYTEPLENO BUNDU, NEREAGUJETE NA MAILY , SMS , NA NIC....
ČÍSLO OBJEDNÁVKY 20190022210
Žádná odpověď v mailu, že bylo zboží vráceno zpět s požadovaným formulářem o odstoupení od smlouvy, nereagujete ,....
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.