Společnost


SCANDALSHOP.CZ

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37782Reklamace zboží, vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2019, před 5 lety

Miroslav Kotaška

Znění stížnosti

Od společnosti jsem si objednal zboží, která jsem reklamoval a vrátil, vše v souladu s obchodními podmínkami. To bylo v měsíci říjnu. Přes sliby ScandalShop.CZ do dnešního dne peníze nemám a přestali komunikovat. Na telefonní číslo, které uvádějí jako kontakt se nelze dovolat.


Produkt

Jedná se o reklamaci ze dne 23.9.2019. Zboží a to : Pánské sportovní oblečení s kapucí MSC - 0030 ( 910,-Kč), Sportovní souprava mE 0010 (960,- Kč). Plus poštovné.


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2019 08:07, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní od uplatnění reklamace, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitel tedy může následně žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 09:01, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.