Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37786Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Jitka Šmejkalová

Znění stížnosti

Objednala jsem si kulmu a žehličku TWISTLINE za 779,- Kč + 54,- Kč dobírka. Po obdržení zboží jsem zjistila, že se jedná o velice nekvalitní výrobek, který vůbec nedopovídá inzerovanému zboží, tak jsem je v rámci čtrnácti denní lhůty vrátila (99,- Kč poštovné). Firma vůbec nekomunikuje, neodpovídá na e-maily, na uvedený telefonní kontakt 255 790 517 se nelze dovolat, na faktuře uvedený mobil 774 952 248 neexistuje. Jedná se o společnost, která v ČR vůbec nemá IČ, bohužel jsem tuto skutečnost zjistila až po obdržení zboží. Jakým způsobem se mohu domoci vrácení peněz. Děkuji


Produkt

kulma a žehlička TWISTLINE kód zboží 870 - 3831121186192


Požadované řešení

Chtěla bych požádat o vrácení částky 779,- kulma + 54,- Kč dobírka + 99,- Kč dobírka tj. celkem 932,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2019 07:45, před 5 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 08:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.