Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 7.12.2019 jsem si založila účet na seznamce be2.cz,jelikož jsem si nepřečeta všechny podmínky,má blbost, zaplatila jsem si i Premium účet na 1 měsíc 156 Kč.Dne 9.12.2019 jsem poslala výpověď e-mailem a bylo mi odepsáno že se ozvou.Tak jsem učinila již 3x a pořád žádná kloudna odpověď.Kartu jsem si zablokovala,ale jak tady čtu tak vyhrozujou písemně atd.Dnes se chystám poslat dopis s výpovědí doporučeně na dodejku.Nevim co víc ještě mohu udělat aby mi zrušili smlouvu.Prosim o radu jak dál postupovat děkuji Romančáková
be2.cz
Tímto pozaduji o okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz, zrušení automatického prodlužování premioveho členství a vymáhání jakýchkoliv dalších poplatků.
Zároveň pozaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich stránkách.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,tohle je reakce be2.cz na mou opětovnou výpověď.Co se týká odstoupení od smlouvy a zrušení Premium účtu ani slovo.Prosim o další postup při řešení problemu.Dekuji Romančáková
Vážená Lenka,
Vrátili jsme 156 CZK na Váš účet. Částka byla převedena dne 10.12.2019.
Převod může trvat určitou dobu, která závisí na Vaší bance nebo poskytovateli kreditní karty. V některých případech je třeba vyčkat déle, dokud se transakce neobjeví na Vašem výpisu. Výše zmíněna částka Vám již byla převedena, proto je velmi důležité, abyste současně nepožádal/a Vaši banku o zpětné zúčtování (chargeback). Toto by mohlo vést ke zbytečným nákladům.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o potvrzení ukončení smluvního vztahu na základě odstoupení spotřebitelky od smlouvy.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,toto je vyjádření be2.cz.Muzu tohle považovat za vyřízenou věc,nebo mám nadále požadovat vyjádření o ukončení Premium členství,odstoupení od smlouvy atd.Dekuji Romančákova
Žádost o smazání Vašeho účtu
Vážená Lenka,
Obdrželi jsme Vaši žádost o smazání ze dne 10.12.2019 a zahájili jsme kroky ke smazání Vašeho účtu zaregistrovaného na www.be2.cz pod e-mailovou adresou attilla01@seznam.cz.
Váš profil už byl deaktivován a není už možné ho používat. K definitivnímu smazání Vašeho účtu a všech osobních údajů pod ním uložených dojde v příštích 0 dnech. Pro dokončení Vás budeme informovat.
Upozorňujeme, že kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou určité údaje uchovávány po dobu 10 let a budou smazány až po uplynutí této lhůty. Budete-li chtít be2 znovu využívat, zaregistrujte si prosím nový účet
Potvrzení o smazání Vašeho účtu
Vážená M4COPP48,
Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou attilla01@seznam.cz smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.
Pokud chcete be2 znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet.
Jestliže společnost sdělila spotřebitelce uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitelka podat u banky reklamaci (chargeback).
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla stížnost případně uzavřít.
Kartu jsem zablokovala takže ke stažení další platby by nemělo dojit.Jen me udivuje,ze se nevyjádřili k ukončení odstoupení od smlouvy.Chci se zeptat jestli mám ještě zaslat výpověď poštou na sídlo firmy.Nevim, jestli je to pro mě dostačující tohle vyjádření spolecnosti.
Vyjádření by mělo být dostačující, nicméně pokud chce mít spotřebitelka naprostou jistotu a raději být pojištěna více způsoby, lze poslání písemné výpovědi doporučeně a s dodejkou jen doporučit.
Vzhledem k výše uvedené komunikaci stížnost uzavíráme.