Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3780Opakované nedoručení poštovních zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2014, před 11 lety

Hana Koubíková

Znění stížnosti

Dnes mi měl být doručen balík číslo DR 6338731170 A OPĚT NEBYL DORUČEN. TELEFONOVAL JSEM NA DEPO DO RUDNÉ ALE TAM MI NIC NEŘEKLI, ŽE PRÝ NEVĚDÍ PROČ TO ŘIDIČ NEDORUČIL.CELÝ DEN JSME DOMA . NENÍ TO PO PRVÉ , TOTO SE V BEROUNĚ STÁVÁ S BALÍKAMA ALE I S LISTOVNÍ POŠTOU. NEJHORŠÍ JE ŽE NEDAJÍ ANI DO SCHRÁNKY PAPÍREK A TAK KDYŽ POŠTU NEČEKÁTE, PŘIJDETE O NI.MĚ OSOBNĚ SE TO STALO JIŽ ASI 10X. kOUBÍKOVÁ HANA , TYRŠOVA 54. BEROUN


Požadované řešení

ANO


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2014 15:34, před 11 lety

Vztah mezi poskytovatelem poštovních služeb a adresátem se řídí výhradně poštovními podmínkami. Poskytovatel je povinen službu provést řádně a včas podle smlouvy, jejíž součástí poštovní podmínky jsou. Pokud se tak nestane, je adresát oprávněn službu reklamovat, a to do jednoho roku od podání u kterékoli pošty. Reklamaci musí poskytovatel vyřídit do 30-ti dnů. Od okamžiku převzetí má adresát zároveň nárok na náhradu škody, která vznikla v souvislosti se zpožděným dodáním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:29, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.