Společnost


Wizz Air Hungary Ltd.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37800Nevrácení peněz zpět na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Bronislava Plandorová

Znění stížnosti

Dne 27.9.2019 jsme si zakoupili letenky pro tři osoby pro let číslo: W9V4QF. Dne 9.10.2019 jsme museli z důvodu nemoci zrušit let pro všechny zúčastněné osoby. To že jsme zaplatili poplatek za zrušení letu cca 900.-Kč to je v pořádku ale zbytek peněz to znamená 5.610.-Kč nám vrátit nechcou na číslo účtu: 1896196193/0800. Po dvouměsíční emailové komunikaci nám bylo zděleno, že peníze nevrátí ale že je máme na wizz Air účtu: 8080230340 u nich a můžeme si zakoupit další letenky do 9.1.2020 poté peníze propadnou navždy pokud jsme dobře pochopili.


Produkt

Jedná se o let u firmy WizzAir potvrzovací (objednávka) kód W9V4QF


Požadované řešení

Žádáme o navrácení sumy 5.610.-Kč (CZK) na číslo účtu:1896196193/0800 paní Bronislavy Plandorové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 19:58, před 5 lety

Vrácení peněžních prostředků při zrušení rezervace letu je řešeno v obchodních podmínkách společnosti. Dle čl 6.5 obchodních podmínek společnosti Wizz Air Hungary Ltd. platí, že:

a) rezervaci může spotřebitel zrušit nejpozději čtrnáctý den před plánovaným termínem odletu vašeho letadla. V takovém případě bude mít nárok na vrácení celkové ceny letenky po odečtení poplatku za zrušení rezervace.

b) jestliže spotřebitel rezervaci zruší během čtrnácti dní před plánovaným termínem odletu vašeho letadla, bude vám vrácena celková cena letenky po strhnutí poplatku za ostatní služby a poplatku za rezervaci místa.

Pokud tedy společnost odmítá vydat peněžní prostředky, ale navrací spotřebiteli pouze poukázky na další její produkty či služby (ač v odpovídající hodnotě), jedná v rozporu se smlouvu, jelikož obchodní podmínky jsou taktéž její platnou součástí.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 08:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.